|
Garantija
ATMOS katilo garantijos sąlygos
- Jeigu laikysitės naudojimo, aptarnavimo ir priežiūros taisyklių garantuojame, kad gaminys visą garantinį laikotarpį atitiks nustatytas technines normas ir sąlygas t.y. 24 mėnesius nuo katilo per¬davimo vartotojui. Jeigu katilas turi termoreguliacinį ventilių OVENTROP Regumat, katilo korpusui garantija prailginama nuo 24 mėnesių iki 36 mėnesių. Garantija kitoms detalėms lieka nepakitusi.
- Jeigu garantijos metu aptinkami gaminio trūkumai ir jie atsirado ne dėl vartotojo kaltės, gaminys privalo būti remontuojamas nemokamai.
- Garantinis laikotarpis pratęsiamas laikotarpiu, kurį katilas buvo garantiniame remonte.
- Dėl garantinio remonto vartotojas kreipiasi į šį servisą atliekančią tarnybą.
- Jeigu katilas yra pažeidžiamas montažo metu tuo atveju išlaidas dengia firma, kuri atliko montažą.
- Pasibaigus garantiniam laikotarpiui vartotojas remonto darbus atlikti gali patikėti taip pat serviso tarnyboms. Tačiau tokiais atvejais už remontą užmoka vartotojas.
- Vartotojas privalo vadovautis naudojimosi ir priežiūros taisyklėmis. Nesilaikant naudojimosi ir priežiūros taisyklių arba netinkamai manipuliuojant gaminiu, arba naudojant netinkamą kurą pra¬randama teisė į garantinį remontą, o už remonto darbus moka vartotojas.
- Katilo instaliacija ir eksploatacija privalo būti vykdoma pagal aptarnavimo taisykles. Yra būtina išeinančio iš katilo vandens temperatūrą palaikyti 80-90°C ribose, o grįžtančio į katilą vandens temperatūrą min. 65°C visuose režimuose.
- Privaloma minimaliai vieną kartą metuose atlikti katilo, valdymo elementų ir jo konstrukcijos reviziją.
Garantinį ir pogarantinį remontą atlieka:
- firma atstovaujanti firmą ATMOS konkrečiame regione
- montažą atlikusi firma, kuri gaminį instaliavo
- Jaroslav Cankař a syn ATMOS, Velenského 487, 294 21 Běla pod Bezdězem, Čekijos Respublika, tel.:+420 326 701 404
Išversta iš „Jaroslav Cankař a syn ATMOS” pateiktos gaminio vartotojo instrukcijos
|
|
|